maanantai 23. heinäkuuta 2012

Dylusions värisuihkeet testissä

Katselin viime viikolla Rangerin sivuilta monia Dylusions videoita ja päätin tilailla muutaman kokeeksi Paperellasta. Niissä on aivan mahtavan vahvat värit ja kun ne menevät päällekkäin joissain kohdin taulua väri muuttuu kuten vesiväreilläkin. Tilasin Bubblegum pinkkiä ja Vibrant Turquoise värisuihkeita. Suihkutin niitä valkoiselle Canvakselle. Tämän jälkeen kuivasin tuloksen kuumailmapuhaltimella ja tuputtelin Distress staineilla kuvioita maskeilla ja ilman. Kuivattuani nämä laitoin gessoa maskin läpi ja kuivasin jälleen kuumailmapuhaltimella. Koittelin sormella samalla onko jo kuivunut. Lopuksi lisäsin koristeina Priman Tasha-sarjan Teal kukkia ja Ruby kukkia sekä valkoiset kukkaoksat leikkasin Memoryboxin Honeyblossom Sprig stanssilla. Nämä kaikki tarvikkeet ovat Paperellasta.


007

5 kommenttia:

ninarsku kirjoitti...

vau, tosi kaunis! Noi suihkeet on kyllä ihan huippuja, siis jos värikylläisyyttä hakee :) Täytyykin laittaa pari väriä lisää tilaukseen pikapuoliin.

Maarit kirjoitti...

Voi miten suloinen hauveli sieltä blogistasi kurkkaa.

Saila kirjoitti...

Minä olen myös kuolannut noita suihkeita. Olen ajatellut tilata kaikki värit samalla kertaa. olisi euroissa 60 €. (Simons Says Stams

Sinun valitsemat värit olivat kyllä kivät jos vähemmällä alkuun ensin ...

Saila kirjoitti...

Minä olen myös kuolannut noita suihkeita. Olen ajatellut tilata kaikki värit samalla kertaa. olisi euroissa 60 €. (Simons Says Stams

Sinun valitsemat värit olivat kyllä kivät jos vähemmällä alkuun ensin ...

lehtipollo kirjoitti...

Mahtavan kaunis ja värikäs sivu! Dylusionsit ovat kyllä ihania. Pitsi, gesso ja stanssatut kuviot sopivat hyvin yhteen.